May 03, 2010

.first time dapat AWARD.


salam di perantauan..*ceh macam la kau kat obessea*..:p



ok2..ini sirius..POYOS jak kau nih..ehee..setelah mengEPYkan diri aku sebab baru abesh paper ke-2 (baru 2 paper da kecOw la kau nih) miahaha, aku terbukak belog sumOne nih..so first thing yg aku nak ckp ekceli aku nak say TENTIU pada IDAYU sebab bagi AWARD nih kt aku..terharu sangat..nanti bagi AWARD lagik ea kat kite..:p


sO..aku kenela buat task yg diberi...ehee...antare task2nye adela:

1st: BUAT ENTRY PASAL AWARD YANG SANTEK NIH
2nd: COPY BADGE BEAUTIFUL AWARD 
3rd: UCAPKAN TENTIU DAN LETAK LINK PEMBERI AWARD NIH
4th: LIST 15 BLOGGER SEBAGAI PENERIMA AWARD



yela..setelah sebulan aku berblogging ni lah first time tau aku dapat award..so aku nak tunjuk lah award yang aku dapat nih..

tadaaa...


sO..tanpe segan & silunye aku menyenaraikan name2 penerime AWARD yg sah dari farhana fabulous..
antare name2 yg sungguh bertuah adela:

gengronk fren:

g16 fren:

um fren:

skolmate fren:

blogger fren:

~THE END~

2 kiss(s):

INCHIK PIPI PAU PANAS said... [Reply to comment]

alalala..
FF,
blog saya yg hdh lagi busuk dapat award??
xkan xde org len awk nk bg award??
haish..kompius ni...

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tape la..bule improve lagik kn??belog ff ni pn bukan lawa mane pong..orang da bg..ehee..

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com