May 07, 2010

.hari-hari terakhir di KL.



salam....

arini ari yang paling syiiioOk sangat...sebab aku nak mengumumkan satu pengumuman penting!!
im FREE!!sebab da abes final exam...
sO..tamatla riwayat aku sebagai student 2nd year dkt UM nih..haha...

rase cam nak buang sume note yang aku da bace...tanak tengok lagi da..next sem aku da bule jadi orang paling senior dekat kolej nih..yahoOo!!
afta exam aku ngan membe2 aku yang lain plan nak pegi jalan2.so kitorang pOn plan nak pegi TROPICANA CITY yang letaknye 5 minit jek dari kolej aku..

antare aktiviti2 yang telah kitorang wat sepanjang kat sane adela:

pertame..

ape lagi..tengok wayang la..kitorang tengok cite DAIRY OF A WIMPY KID...
not bad la cite tuh..sebab ape kitorang suke tengok wayang kat sane??sebab kat sane x ramai orang..lengang jek..tuh yg sonok tuh..haa..nak tengok tak??nak tak??




b4 masuk wayang..


ceh..poyo la kau..tengok cite laen posing kat cite laen..ehee..



get ready watching the movie~

kedue..

makan kat KENNY ROGERS..



hye..saye bergambar dengan dila..:p


sesekali membazir beli makanan nih ok pe..bile lagi nak membazir..haha..

ketige...

da kenyang kitorang pOn mule la bersiar-siar keliling taman..OoOoopss..kat sane mane la ade taman..SENGAL!bersiar-siar cari barang...nak shOopin tapi.....huh!!purse aku pOn ngah berdiet gak..laen kali la kau shOopin..

sO nak tau tak pe aku beli???



haha..sebab pe aku beli bende alah nih??sebab murah..beli 7 biji dengan harge RM10..murah tak??murah kan??ehehe..lagi 5 biji share2 ngan member aku..hihi..
so..ni jela yang aku nak kongsi story aku kat uollss yang bace entry aku nih..nak balek umah..xsabar2..ok la..

see the next entry...bubye~

~THE END~


0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com