May 06, 2012

Hidup tak seindah yang dibayangkan

Assalamualaikum and Good Morning...

Malam baru je berlalu and now jam dekat lappy dah pukul 3 pagi. Time passes quickly and im still here without do anything. c'mon ! do something ! homaigod im blurrrr :(

Kalau hidup itu indah takkan ada lagi kes orang yang bunuh diri sendiri. am i rite? Tapi kita sebagai manusia memang tak lepas dari segala masalah and dugaan dalam hidup. Sometimes apa yang jadi dalam hidup kita semua tu boleh mematangkan kita. And sebagai manusia kita kena kuat nak hadapi semua ni. Must be strong ! 

Since im doing my master dugaan and ujian yang tuhan bagi tak putus-putus. But, as a slave we must be strong to face all of these. Now, i still have another year to complete my studies. Kawan-kawan satu batch dah keje, tapi aku still jadi 'budak sekolah'. Tapi apa pun jalan yang kita pilih sebenarnya ada hikmah and tuhan da rancangkan apa yang terbaik untuk kita. If aku tak kuat dah lama aku berhenti studies. 

Apa yang aku risaukan sekarang ni aku tak dapat nak habiskan master aku dalam masa 2 tahun. Tajuk tesis pun tak fikir lagi. Padahal tinggal lagi setahun nak complete. Idea tak jugak muncul-muncul. I hope when i sleep, the idea comes in my dream. Oh gila seronokkk ! Tapi tak perlu nak kejar masa betul tak? Yang penting apa yang kita buat ikhlas and excellent. Tu yang penting. Kata orang carilah ilmu sampai ke negeri China. Nak tahu kat mana negeri China kenala belajar tinggi-tinggi. kan? kan? hehe..



p/s : Wish me luck :)
Till then, Bye.
lots of  
Photobucket

0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com