May 06, 2012

I almost forgot...


Assalamualaikum :]

Aktiviti aku hari ni ialah kembali semula ke rumah sewa. Padahal kan baru semalam aku sampai rumah family aku dekat Banting. Terasa malas sangat nak balik rumah sewa bila kaki ni dah jejak dekat rumah sendiri. Kat rumah sendiri makan pun free, tidur pun seronok, boleh tengok fav channel dekat tv padahal astro tu ulang-ulang je benda yang sama tapi still jugak nak tengok channel tu. Ni bila balik je rumah sewa nak makan kena keluar duit sendiri, kena belajar hidup atas kaki sendiri. Urgh! Lumrah hidup macam tu la kannn. Memang tak dapat dinafikan lah.

Mata aku pun kuyu je ni. Nak taip entry pun dah malas dah. Ngantuknyaaaa! Ni semua sebab malam semalam la ni buat entry pukul 3 pagi buta. So ingatkan nak off laptop la kan. Tetiba mata aku terpandang sebemban buku yang tinggi menggununggg. Homaigod! Aku lupa sangat-sangat aku kena pulangkan buku-buku yang aku pinjam dekat library sebab dah sebulan aku pinjam buku tu tanpa baca. Tanpa baca okayyy! So apekah maknanya aku pinjam buku-buku tu? Aku pun tak pasti. haha. Malasnya nak pulang buku-buku tu. huwaaaa!



Apa nak buat ni? Haaa senang je. Aku malas nak fikir macam-macam. Aku pegi dekat PENDETA WEBPAC UM then aku renew la balik. Kan senang keje aku macam tu. Tapi step-step tu yang leceh sikit lah. Emm takpe lah yang penting aku tak kena bayar sebab lambat pulang buku. 




yes, im done! weehooo :]

p/s: dah bole tidur dengan lena malam ni.



lots of  
Photobucket

0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com