March 14, 2011

E-Day yang Vavavoooooom !



Assalamualaikum !

Selamat Malam.

Cepat je mase berlalu. rasa macam semalam baru balik JB terchenta. padahal tak sedar diri da lame cuti dekat rumah tu. bila da sedap duduk rumah tiba-tiba perasaan malas tu muncul dalam diri. malas nak balik KL. urgh ! kalau bole nak cuti lama-lama kat rumah. alangkah seronoknye. heaven kan?

Ok fine ! bukan nak berimaginasi duduk kat rumah lama-lama. entry ni ditujukan khas untuk my dear fren Nureen Izzyani yang selamat melangsungkan majlis pertunangannya dangan tunang terchenta Harul Hady. congrate dear. nanti kawen jangan lupe jemput i okey ! stop here and lets the pictures tell everything.

Nureen's Big E-Day

SELAMAT BERTUNANG NUREEN SAYANG

p/s : i wish bila bangun tido esok aku da jadi tunang orang. boleh tak macam tu? kuikuikui

with ♥ 
Photobucket

6 kiss(s):

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

Yanggggggggggggg, semua cantek2 ;D


C0mel cara kamu pakai tudung, ajarrr ah.kikikiki*

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tanks sis ! eleh sis pakai tudung lagi la superb comel..

bantalbucuk said... [Reply to comment]

wah ana..!!! santek kan e-day nureen..jeles tak dapat pergi..huhu

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tula ika..nape tak dpt pegi??kat ukm lagi ke?

Raji berkata said... [Reply to comment]

woahh congrts to her ;D

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

okeh nnt smpaikan kt die..

 
Template by suckmylolly.com