March 18, 2011

Selamat Tinggal



Assalamualaikum !

"setiap pertemuan pasti ada perpisahan"


Siyes ! ekceli aku taktau siapa yang nyanyi lagu Selamat Tinggal ni. rupa-rupanya Zizan Raja Lawak dengan Dina dalam program Gelanggang Raja Lawak 5 dekat Astro Prima channel 105. tak sangka dalam video muzik ni Zizan boleh rap. bila tengok muka Zizan siyes pun pada aku jadi lawak. HAHA ! aku takdela selalu sangat follow Raja Lawak ni tapi kadang-kadang layankan jela. fyi, malam ni merupakan Gelanggang Akhir Raja Lawak. nak tahu siapa yang bakal jadi juara boleh la tunggu kat depan telibisyen pukul 9 malam hari jumaat channel 105 kat Astro. tungguuuuuu tauuuuu ! 

eh eh bukan nak cakap pasal Raja Lawak wak wak tu okey ! ni nak cakap pasal Muzik Video Penyingkiran Raja Lawak musim ke-5 yang kat atas tu. lagu ni jadi lagu tema setiap kali bila ada yang tersingkir dari Program Raja Lawak tu. kunun-kunun macam sedih la kan. tapi aku tengok diorang macam hepi je bila terkeluar. luaran je kot, tapi dalaman terus berlari-lari anak di dalam hujan kunun-kunun tiada siapa tahu diri ini sedang menangis. cheeeeaaah ! 

bukan nak cakap pasal Zizan or Dina dalam video muzik ni tapi kan tapi kan nak cakap cuba korang tengok betul-betul muka pelakon dalam video ni. muka laki tu macam muka Aidil Zafuan si kembar Zaquan Adha tu. yang si perempuan tu pulak macam ala-ala Ana Raffali yang tak habis-habis asyik Tolong Ingatkan Aku tu. tak percaya? ok fine ! silalah tengok. pfffffffttt ! *dalam hati : ke perasaan aku je yang rasa muka diorang begitu (?)

p/s : tapi still tak percaya Zizan boleh rap dalam lagu ni. cool meh !

lots of  
Photobucket

5 kiss(s):

Miss AZ said... [Reply to comment]

tak penah dgr lagi lagu ni.. latop sound rosak.. tp ramai dok post kat fb..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tu la..kalau tgok Raja Lawak mmg ade lagu ni...

mie said... [Reply to comment]

uiihh..
gue pun xpenah dengar..
heheehee

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

yes yes :) muke boy tu macam si kembar tuh kang. teruje :P

Unknown said... [Reply to comment]

betul3...sama2..
muka hero tu mmg sama..=]~

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com