April 27, 2010

.impian atau angan-angan??.




dear readers......

come back again tok entry kali nih...terase tibe2 jek dalam benak akal aku nih aku rase terpanggil tok tulis entry yang berTITLEkan impian atau angan2 ?..ekceli if nak dipikirkan secare logiknye kite memang dari kecik dah pun ade impian..tapi cume kite tak pena tau impian kite tuh menjadi tak impian yang kite impikan atau sekadar angan2 kosong...??(question mark disitu) ehee...

oteh...berbalek pade topik asal...berlainan pulak dengan cite2..pernah tak time kite kecik2 dulu cikgu selalu jek tanye kite ape cite2 kite bile kite besar??tak pun korang pena tak tengok cite PISAU CUKUR..alaaa yang fazura ngan maya karin berlakon tuh..bile cikgu tanye ape cite2 awak?? die pun cakap nak kawen dengan menteri tak pun dato'..??tulah yang dinamekan IMPIAN..bukan cite2 ye tawan2 sekalian..hehehe..

so..dengan impian tula kite akan berusaha dengan gigih dan tekun utk mencapainye..bak kata pepatah " usaha tangga kejayaan "..betul tak??sape rase betul sile angkat jari kelingking anda...ehee...

berdasarkan pada observation aku la kan...(ceh..yeye jek aku nih)..setiap orang memang paling tak pun mesti ade satu impian..dengan impian tula kite akan berusahe sedaye upaye untuk mencapainye agar impian tu betul2 terjadi...amin!!hehe...

dikesempatan ni lah aku nak kongsi sikit la impian aku..dulu kecik2 aku ade impian mcm orang laen gak..tapi aku rase impian aku tuh lebih pade angan2 la kot..sebab aku pun xtau la nak klasifikasikan IMPIAN or ANGAN2..tapi aku rase kan mcm angan2 kot...nak tau tak pe die??jeng..jeng..jeng..."aku nak kawen dengan anak raje"...ceh mcm cite BAWANG PUTIH BAWANG MERAH  la plak..wuwuwuwu...

mustahil la kan ade anak raje nak pinang aku nih...yela...skunk mane pakai raje lagi...skunk pakai sultan yg berdaulat..hahaha...pandang sebelah mate pun tanak kot..(ayat sedey)...tapi tape..aku nih pun satu berangan tak abes2...obses sgt dengan cite fairy tale..tulah jadinye...haih...

tapi aku telah menetapkan impian aku satu persatu...huhu..cume tatau tercapai ke tak...dan salah satunye dah pun tercapai...tadaaaa...aku beli enset feberet aku iaitu c902..even x mahal pun tapi aku nak sgt pakai enset ni..aku kumpul duit sebab nak beli enset ni tau...sanggup tak aku??sanggup kan??kan??hehe...


2nd plak aku nak beli kete BMW yg paling the latest...lagi2 kalo kaler putih..pergh..cun abesh wa cakap lu..huhu...cume impian aku yg nih aku tatau la terjadi ke x..if aku banyak duit bule la beli kan..sebab tula berangan kawen ngan anak raje...tol x tawan2??tunggu dan lihat jela kan...if ade rezeki aku beli..so bile kite nak mendapatkannye kite mesti BERUSAHA..chaiyok2..





ekceli banyak lagi impian aku kalo nak cakap kt sini ni..tapi aku amek yg terPENTING antare yg terPENTING..and the last one aku nak bawak parents aku pegi haji...to my mom and my dad tunggu kite ade duit tau...nanti kite bawak pegi haji..(ciri2 anak solehah)...opppsss...terlebih sudah..hehe..

k la..b4 pen off ni aku nak bagi semangat sikit la kat korang2 yg bace entry aku kali nih..bile kite nak sesuatu kite mestila berusahe utk mendapatkannye...if kite da berusahe dengan sebaik yg mungkin tapi tak jugak tercapai redha jela..mesti ade hikmahnye tu..

~THE END~







0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com