April 22, 2010

.yang terindah.







♪♫♪ Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan  ♪♫♪

♪♫♪  Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah  ♪♫♪

♪♫♪  Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran  ♪♫♪

♪♫♪  Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu  ♪♫♪

 ♪♫♪ Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah  ♪♫♪

 ♪♫♪ Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah  ♪♫♪


bile dengar betol2 rase sedap plak dengar lagu ni...lirik die pun sedap..mendalam maksudnye..macam tertarik lak..sambil2 study dengar lagu cmni..ehee...


dalam slot ADAM MAYA yang tengah hot kat tv3 skunk ni, slot ni gune lagu ni sebagai theme song..memang sesuai sgt..aku suke gile tengok cite nih tiap petang..tapi skunk da xbule tengok sebab da blek kolej..yela mls nak trun bwh kan...so sad..(_) 

seronok bile orang yg kite sayang hargai kite kn??sayang kita seadanye..bule terima segala buruk baik kite...yela sume orang tak sempurna...NO BODY's PERFECT..

so lagu ni aku nak dedicate kat all my readers yg tengah seronok bercinte..mcm yang aku ckp...hargailah orang yang ade didepan mate kite,k??

aku nak sambung study..tata..



*credit to this song*


0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com