April 23, 2010

.whoOhaa..1 paper berlalu.



:n3s_85:

lega..lega..lega...

bile tengok schedule sebelah kiri aku nih rase senang ati jek..
entry kali nih aku nak cakap yg aku baru jek abes 1 paper... seronok sgt2 rasenye...yeay!!but i have another four papers...adeh..bile mau abes nih???

tadi aku amek paper 'budaya popular' ..haih... terkial-kial aku jawab..tiap kali abes jek perenggan mesti aku teng0k orang kiri kanan depan aku...khusyuknyeee d0rang jawab soklan...

yela da tuh kekurangan idea so tade keje  termenung sane termenung sini..ntah pape jek aku jawab..padahal da study malam tadi..*(study sgt la aku nih)*  biase la kan bile nak jawab jek mesti ade rase blur..hahaha...

tapi biala..yg penting aku da jawab..ehee..so, kenela study for da next paper lak..dapat seminggu gap tapi afta dat 4 hari berturut-turut aku ade paper..nak buat macam mane kan..kene la terime...sob3x..

so malam nih bule tit0 dengan aman dan makmur...ehee...okeyla..nanti aku sambung lak 4 da next entry..

tata..

:n3s_12:




Photobucket
 
Template by suckmylolly.com