July 24, 2010

.kena tinggal dalam bilik sorang2.



alone

huh..
sungguh borink malam nih..
malam ni terpakse la aku merempat bilek orang laen..
rumate aku sume tade..
yang sorang balek uma..
yang sorang jumpe pakwe..
sampai ati diorang tinggalkan aku sorang2
tak kesian kat aku ke..?? haish..
naseb baek ade membe laen yang baek hati..
bagi la aku tumpang bilek..
( dgn buat muke kesian )
tapela even terpakse naek 1 tingkat kan..
aku ni penakut tito bilek sorang2
kang ade pulak yang aku tak dapat tito..
bukan bule pecaye sangat aku nih..
nanti malam2 nangis sebab takut..
dulu time aku kecik2 aku nangis bile kena tito sorang2
nak tak nak mesti ade orang teman aku..
sampailah aku besau..
tak berani la nak tito sorang..
aku pun tatau la sampai bile kan..

so..da moral of this story :
jangan la jadi cam aku yang penakut nih..hehe..

mo0d:
nak nanges bile tulis entry nih..sob3

Emo I'm Not Crying


2 kiss(s):

miss miss said... [Reply to comment]

cumelnye ur blog. sgt cute :)

farhana fabulous said... [Reply to comment]

tanks dear..come to me n b my follower okeh??

 
Template by suckmylolly.com