July 15, 2010

.tak sampai hati nak tolak tapi terpaksa.



ade kalenye dalam hidup ni kite terpakse decide sendiri keputusan kite..
kite  tak bule bergantung harap sangat pade orang laen..
sebab selalunye ape yang terjadi tuh bukan atas kehendak kite sendiri tapi mungkin ianye dianggap takdir..

mungkin sekarang perasaan tuh belum wujud lagi dalam ati aku nih..
aku pun tatau sampai bile kan?
tapi yang penting im not ready yet..

orang yang kita anggap kawan tibe2 luahkan perasaan..
pada aku dat's impossible la..
kawan..
betul ke tetap kawan selamanye??
atau bule ke tuka jadi yang lebih serius..
aku langsung tak pernah terpikir kot..

dulu..orang yang pernah ade perasaan kat aku pun aku tak pernah tegur kat dalam kelas..
tapi bile da matang, aku rase pe yang aku buat tuh memang tak patut..
bukan salah die sebab wujud perasaan macam tuh kat aku..

actually i wanna to tell u..
"sori..i can't accept u as my special one..i noe it's really hard for me to tell u..but i must!..
i'm so sorry..u are my fren for eva..tanks for being my fren..we're still can be fren.."

saye tau..dan saye takkan lupe mesej yang awak bagi tadi..
"dalam persahabatan mustahil ade cinta tapi tak mustahil bule bertuka jadi cinta"

tanks ingatkan saye..saye hargai ape yang awk buat..
SAYA MINTAK MAAF BANYAK2 SANGAT KAT AWAK


yang tulis entry nih,
farhana fabulous
(,)   



0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com