July 12, 2010

.pabila kelas bermula.





1st day kepale dah tingtong..*&%#$?!@)<

al0oha...

arini bermula la kelas yg pertame2nye sekali for diz sem...
terase malas gile nak pegi kelas pagi td..al-maklumlah da 2 bulan ternak lemak kat uma..
tapi aku tetap gagahkan diri tok pegi klas pagi tadi..
even terpakse naik bas ngn cab..adeh..
1st day da kena kua duit tambang cab??WTF!!

kata student contoh...o0oppss...contoh la sangat yee....
tape la..da tade orang puji kan??puji la dri sendiri..kahkahkah..
borink gak 1st day pegi kelas..
mane taknye juz sign attendance je kan..

tapi itu tidak mengapa yee..
dah tajuk entry pun pabila kelas bermule kan..
so biase la tuh..
semangat harus semangat...

dats da important thing..
tinggal setahun je kot aku kat um nih..
so kena la bersemangat waja sikit da final year nih..

GAMBATE!!

tuh jela kata2 yang aku bule bagi kat diri aku sendiri..
nak harapkan orang bagi??sape??ade ke??
ehehehehehe...

semoge hari2 yang mendatang lebih menggembirakan aku..

yang telah menulis entry nih,
farhana fabulous


0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com