December 13, 2010

aksi terlampau gadis remaja di dalam kereta



assalamualaikum !

tempat kejadian : sumwhere in JB
masa : around 8 am

dunia hari ini telah digemparkan dengan aksi seorang gadis remaja yang baru meningkat usia. gadis remaja ini dipercayai telah melakukan aksi2 terlampau yang di luar batasan. kejadian berlaku di sekitar kawasan johor bahru. sejauh manakah kebenarannya (?) 
mari kite terjah !


melampau tak? budak gonjeng ni memang poyo. takde keje laen dok buat dalam kereta. ape nak jadi kan? ok fine ! aku kena duduk lame dalam kereta sebab aku malas nak keluar. baek tak payah ikut kan? oh ! alangkah sedapnye tido diselimuti comforter. 

enak bangaaaaaattttttt ! 

p/s : ade sesiapa nak offer aku jadi model tak? kau memang poyo !
p/s/s : aku malas nak taip panjang2 T____T

till then. bai bai 
Photobucket

24 kiss(s):

::deebaadeeboo:: said... [Reply to comment]

beranggaaannn je ea..haha

Ershadiah said... [Reply to comment]

ehh.. u tuka kete ke syg?

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@::deebaadeeboo::

siyes borink gile dok 3 jam dlm kete..tu yg aku msg2 ko td tu..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Ershadiah

eh takla..ni kete my dad..i tumpang duduk2 posing2 amek picca jek..hehe..

Sophie Al-yahya said... [Reply to comment]

kalau dah fabulous tuh mesti ade org nak menyunting jd model punyelaaa..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

hehe...muke takde ong la sophie..tak layak kot..hehe..

teddyuna said... [Reply to comment]

tajuk dia mmngrunkn.. hehe

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

eheee..cume tajuk je..

Puteri Iqa Izyan said... [Reply to comment]

sgt melampau. hahaha.
sellau jugak buat mcm nih :P

Rara Nasiha said... [Reply to comment]

wahh, sempat lagi berposing-posing dalam kereta kan. heeee :)

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Puteri Iqa Izyan

harus kan buat mcm tu..sebab kite pompuan ea?

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Rara Nasiha

sbb sgt borink..tu namenye tade keje..hehe..

bantalbucuk said... [Reply to comment]

ngah3..sgt bergaye ok..haha..
ana..kite dh letak banner u dah..;p

Zulfahmi Abidin said... [Reply to comment]

hahaa.ape kes tah aku tgok pic nie. dgr lagu pretty woman aku tergelak sendiri.kau nie sengal lah.bahhaha

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

tak la terlampau sgt !
nasib baik org nye cun !
hehe!

Umie Nadhirah said... [Reply to comment]

sengalll..hahahahahhahahahha!

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@bantalbucuk

yeke? okeh..tanks ika..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Zulfahmi Abidin

aku pulak yg sengal..haha..siyes dowh aku betol2 borink..haha..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza

yeke?? tapi terase melampau..hehe..tanks dear..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Umie Nadhirah

haha...tula..tibe2 sengal ni dtg..

Amirrah Zawani said... [Reply to comment]

hahahah!! agak sengallah.. ini aksi melampau ni :P

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

eheee...memang sengal time ni..

HonEyBuNNy said... [Reply to comment]

amoi2...mcm2 gaya dlm kereta eh....hehehhe...

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@HonEyBuNNy

hehe..da busan sgt dok dlm kete..

 
Template by suckmylolly.com