December 06, 2010

Jom BlogWalk dengan BlogLarian !




assalamualaikum !

hye my shayangsss sume. just a quick update. sorry sebab otak aku tak dapat berfungsi dengan baik. aku da macam nampak bulan dengan bintang da ni haa. senoneng je kapale. tapi masih dapat control lagi. jangan la aku demam ke ape ke. paper tinggal lagi 2 je lagi. ya Allah cepat la mase berlalu. nak demam pun biarla tunggu abes paper 9hb nanti T____T amin ! 

okeh okeh ignore pasal tu. now aku nak bagitau ape yang tengah bermain dalam benak aku. haha ! poyo kan gune ayat jiwang macam tu. padahal aku bukan minah jiwang pun. ape itu BlogLarian? aku pun blur jugak. da la kepale senoneng pastu blur pulaks tu. ape yang aku tau aku kena tag dengan cik AISYAH cute ni. mule mule aku pun tak paham. tapi bile aku keliks sendiri ape tu BlogLarian rase macam eksaited pulak nak tau. korang nak tau tak? nak tau keliks BlogLarian. ade rase eksaited tak? teeheee.


langkah pertama aku mesti upload banner BlogLarian ni macam yang dekat atas ni. fyi BlogLarian ni telah menawarkan pakej yang lumayan kepade anda semua. wow ! lagi la macam eksaited kan? BlogLarian ni akan meningkatkan trafik ke blog anda. selain itu anda dapat berblogwalking dengan cepat sebab ia akan link kan 5-6 link dalam 1 tab. teruja tak? 

langkah kedua mesti sertakan slogan yang menarik untuk BlogLarian
' saya suka berblogwalking kerana dengan cara ini saya dapat mencuci mata mencari rakan rakan blog yang comel, tampan lagi bergaya serta dapat meningkatkan kesesakan lalu lintas ke dalam blog saya di samping dapat juga menambahkan pengetahuan yang berguna di masa akan datang. ' (sile bace dengan sekali nafas sahaje. hehe)

langkah seterusnye selepas adegan follow memfollow aku nak tag pulaks pade 3 orang yang paling bertuah di muke bumi ni. [jangan lupe bagitau orang yang bertuah tu dekat ruangan komen. jangan lupe tau !]


now mesti tinggalkan link post yang telah di buat di SINI. done !

p/s : selamat berBLOGWALKing anda semue !
p/s/s : tolong doakan saye cepat sembuh ye ^___^
p/s/s/s : macam panjang je entry ni. teeheee

till then. bai bai 
Photobucket

22 kiss(s):

Ainna Jalil said... [Reply to comment]

waahhh cambest! nanti enna join okay :)

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

okeh enna...

Cahaya Yang Riang Gembira said... [Reply to comment]

Wahhhh.. Sungguh saye tak perasan.. Awak pon dah buat ye.. Heehee.. Tapi takpe laa.. Layannnnn.. ;)

http://nurfarhanaabdullah.blogspot.com/2010/12/run-baby-run.html

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@FarhanaDr

yup2...hehe..kalau tak taktau pun..

ILA HonEyBuNNy said... [Reply to comment]

moga cepat sembuh....amin...

fahiraferra said... [Reply to comment]

salam maal hijrah dearie :) bloglarian besh ! :D

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@HonEyBuNNy

amin..tanks dear...

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@fahiraferra

yeah ! bloglarian memang besh !

yaya said... [Reply to comment]

sis :)
yaya da buat taw

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

okeh yaya...

Unknown said... [Reply to comment]

terima kasih krn sudi join BlogLarian. Blog sudah disenarai masuk dan boleh cek dan tukar nama.

jika ada sebarang pendapat,kritikan dan komen, jangan malu2. hambo dak baru belajar...hambo buat ni untuk org macam hambo yang kurang masa bw :)

Mya Amyra said... [Reply to comment]

waaa.selamat berlari
har har har :P

nora amila ghazali said... [Reply to comment]

berlari ke sini... hehhehe

Anonymous said... [Reply to comment]

wah..
besh 2 sgt2!
selamat berblogwalking!

atienalova said... [Reply to comment]

selamat berbloglarian!

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@FareedSairi

okeh..eh da bagi komen tok tuka name tau..sile cek ! BlogLarian memang besh !

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Cik Mieyrarif

selamat berlari lari juge ye !

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@nora amila ghazali

tanks sbb sudi berlari ke sini..akan berlari ke sana juge..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Lelaki Ini

selamat berblogealking juge kepade anda ! (skema gile ayat)

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@atienalova

yeah ! selamat berBlogLarian juge !

Memorabilia said... [Reply to comment]

best gak nie bloglarian...tgh tggu msk dlm list

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

memang besh..cepat msuk dlm list...sgt seronok !

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com