December 14, 2010

saya sudah jadi MAMA !



assalamualaikum !

mood aku arini begitu baik sekali. cerah dan nyaman gitu ! tiupan angin sangkakala yang datang tiap2 bulan sudah berlalu pergi meninggalkan aku. bagus kau pegi jauh2. tiap kali angin tu datang alamatnye akan berlakulah satu petanda buruks. petanda yang tak mampu dielakkan oleh golongan wanita di muka bumi ini. da terlanjur mood aku baik je ni aku pun mengajak family aku pegi mengshoppingkan diri. yela mood baik la katakan. kalau mood aku tak baek memang aku stay kat rumah jela menyorokkan diri sendiri. harharhar !

tapi mood baik aku ni pulak dirosakkan oleh cuace yang begitu hawt ! ouch ! da la pakai baju serba serbi hitam legam. mak aihh memang terbakar la segala ape yang ade kat dalam ni. opss ! tapi takpe. aku tetap sabar dan gigih. dengan orang yang berkerumun macam jual barang lelong pun ade. sakit pulaks mate aku. ramai gile orang ! naseb baek bukan orangnye yang gile ! kahkahkah ! aku taktau la pulaks penduduk dekat tempat aku da semakin bertambah sampai macam tu skali. tu belum lagi tengok fun fair ke lepak kat kedai mamak ke kan (?) cuba la tengok dekat masjid =____=  *sigh !

well kesabaran dan kegigihan aku pulaks tercabar bile nampak shawl yang sangat hawt. aku pun sempat berpikir kenape la pompuan ni sangat2 obses dengan shawl. now da macam2 jenis shawl yang terhangat di pasaran. *why are you obsessed with me?  tibe2 shawl tu nyanyi lagu Mariah Carey ^__^ taknak dikatakan outdated aku pun capai la mane yang berkenan di hati. yela sume cantek2 la. gerammmm ! murah2 pulaks tuu. naseb baek la kau murah. kalau mahal memang aku tak pandang sebelah mate pon ! tak lama lagi tempat aku akan bertaraf Masjid Jamek la nampaknye. woahhh !

begitu teruja dan eksaited kan kalau kaum2 hawa memilih shawl yang pelbagai kaler ni. bukan aku sorang okeh kau orang jugak kalau pilih shawl memang tak hengat dunie. taktau duit dalam beg tu tinggal doplohsen ! hampeh ! okeh2 tengah syok2 beli tibe2 terase ade suare comel berkata : 

suara comel : MAMA... MAMA... jomla balikkkkkk !!!
aku : kejap la syg.... erk.....????

banyaknye tande soal kat situuuu ! homaigod sejak bile pulaks la aku ni ade anak? takkan la aku tak kawen tibe2 dapat anak? ohh ! tidakkkkkk ! kompius2 ! ghupe2nye anak orang lain. bapak budak tu pegi gelak pulaks yang anak die panggil aku MAMA ! watahelyuuu ! muke aku ni macam mak die ke? naseb baek la kau comel kan. hampeh ! suke sangat potong stim aku T____T

aku paling suke yang ade ball2 tu. kiut kan?

p/s : jagelah anak anda walau di mana anda berada
p/s/s : dialog 'aku' hanya sekadar rekaan semata-mata tapi dialog untuk 'suara comel' tu memang betol wujud okeh !
p/s/s/s : picca aku pakai shawl ni akan diupload for the next entry. wait yaw !

till then. bai bai ♥ 
Photobucket

14 kiss(s):

mizz_aainaa said... [Reply to comment]

hehe.. best shopping?? hoho!!

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

besh kalau byk duit..hehe..

::deeba:: said... [Reply to comment]

waahhh..shopping shawl ea..!

kang lame2 rase cm jual balek je shawl2 y ade..mensemak ! haha

Rowena Zainuddin said... [Reply to comment]

alaa..comel je..
lain kali culik je budak tu..
bawak balik umah..
hehehee~

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@::deebaadeeboo::

ye..shopping shawl cpt je abes duit kan..haih pompuan2..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Rowena Chasez

kalau bule culik memang nk culik pown..hehe..

Aishot said... [Reply to comment]

berlatih nanti bile ada anak..hahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

cantik kan shawl anting2 tuh :)

KNS said... [Reply to comment]

haha..mama?
xlame lg la tu kot..=p
ade org dtg meminang ke..hik2

ILA HonEyBuNNy said... [Reply to comment]

cntik la shawls tu.....suka2..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@miss lolly a.k.a luvfareda

a'ah sis..nk wat collection manyak-manyak..hehe..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Fxysche Nas

eh2 lame lagi la nak tawen..hehe..single tau..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@HonEyBuNNy

tu la kan? gerammmmm sgt !

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Cik Gallus Gallus

nak ade anak lme lagi la dear..

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com