December 08, 2010

saya sudah ada BANNER baru ! gile kiut !



assalamualaikum !

hye dearies ! arini habes exam awal sebab pepagi bute aku da terpacak macam tiang dekat examination hall tu. exam start pukul 8.30 am. cuak sangat sebab ni salah satu paper killer untuk subjek major aku. tapi the most killer tok subjek major aku adelah paper esok. sebab paper tu paper WAJIB. arrggghhh tension kot ! taknak cite pasal paper exam jadah tu. tinggal lagi satu paper. seronok gile laa ! woahaa ! terpaksa menahankan diri untuk melompat lompat kegembiraan ni. haha ! nak study paper tok esok mood tak sampai lagi. tapi mood untuk aku hapdate belog da sampai da. da alang2 sampai aku teruskan la jugak perjuangan sebagai seorang blogger. KAHKAHKAH. gile poyo !

pertame tame sekali aku nak umumkan satu pengumuman ni. sangat penting ! SAYA SUDAH ADA BANNER BARU ! sangat teruje di ditu ! jangan bajet aku yang buat banner tu tau. sebab awal2 lagi aku da bagitau yang tangan aku pengko dekat SINI. so sesiape yang nak suruh aku buatkan banner untuk die, SORRY der ! aku memang tak reti and aku give up dulu. ahaaa ! tapi banner kali memang ditempah khas dan diimport dari seorang blogger yang sangat femes. nak tau siapekah gerangan tuan punye badan? okeh cakap kat aku sape tak kenal AYEEM (?) meh aku potong tangan die. teeheee. just joke !



comelsssss sangat kan? sile hanggukkan kepale tu tande setuju ! service die memang tiptop la wa cakap luu ! perggghhh ! gile mantop ! sebab tu ramai gile yang tempah banner and header dengan die. tak mahal pun tok buat banner tu hanye perlu menderma RINGGIT MALAYSIA SEPULUH SAHAJA. murah je kan? da la pakai flash. ingat senang ke (?) susa hang tau dak ! lagipun die memang nak tolong orang2 yang macam kite yang mengalami masalah tangan pengko (tak bedung dari kecik). haha ! kepade sesiape yang berminat sile deal dengan AYEEM and bule keliks dekat SINI. korang bule nak usha die ke hape ke kan. dipersilekan ! sangat2 digalakkan. 

" tanks AYEEM sebab buatkan banner yang kiut gile ni untuk kite. sumpah KIUT gile ! "

p/s : kepade sesiapa yang nak exchange banner dengan aku sangat2 dibolehkan. tapi make sure bagitau yang die nak exchange banner dengan aku sebab senang nanti aku letak banner die dekat sidebar. 
p/s/s : nak exchange banner bule copy code dekat bahagian sidebar tu ye !
JOM EXCHANGE BANNER

till then, bai bai 
Photobucket

22 kiss(s):

Ayeem Jemain said... [Reply to comment]

hahaha puji melambung tinggi tu! haha anyway thanks ana promote2! ;D

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

welcome ! eh puji tak gune duit pun. just gune kata2 yg indah je.. tanks manyak2 tau..sangat suke dgn banner tu..

::deeba:: said... [Reply to comment]

anaaa..cute laaa..nak jugakk..cmne pulakk nk bayar tuuuuu..

hee,xbole la wat blog santek cm u ni..hehe

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

bank in dekat ayeem tu la..ala just rm10 je pun..try la suh ayeem buat..bule tuka banner ngn aii..

Zulfahmi Abidin said... [Reply to comment]

kembang bontot ayeem.eh.bontot ayam.^_^

Terkini: Tutorial: Trace Anonymous | Selamat Tinggal Sayang | Sory! Bukan Salah Aku

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Zulfahmi Abidin

kembang sekali sekala bukan selalu..

ordinary89art said... [Reply to comment]

followed

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tanks..

Unknown said... [Reply to comment]

cantik2 :) salam kenal farhana..

zahidah dihaz said... [Reply to comment]

bestnya dah ada banner...

Hilang ingatan?!

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Huda

hye huda..nice knowing u...

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@zahidah dihaz

hehe..kalau ade banner leh kite exchange kan?

Miss b said... [Reply to comment]

ehe comel jek.

:)))

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tanks myaby !

misz eyesha™ said... [Reply to comment]

cantek banner kamo...blog kamo...eh xd chatbox ke...hihi singgah blog sy n follow skali k...

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tanks ye..eh ade la..dkt 'watcha say' tu...kat situ ade leave a message..

Einaz Shah Rizal Thomas said... [Reply to comment]

you have a great belog. (:




have a nice day.
by!

Lassie H. said... [Reply to comment]

wah . lassie pun tempah dengan beliau gak :)

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@Einaz Shah Rizal Thomas

tanks dear..and tanks for dropping by..

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

@lassiegewdix

ouh..da exchange banner da ngn lassie..beliau memang kreatif kan..

azalia hjsalleh said... [Reply to comment]

sgt kiut !

FarhanaFabulous said... [Reply to comment]

tanks dear..

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com