October 18, 2010

the sweet beginning and bitter ending


salam dari farhana fabulous

setiap orang akan ade satu permulaan yang sangat2 sweet dalam hidup masing2 kan?  time tu semuanye indah sangat2. tak kire la ape pun yang kite buat mesti kite rase hepi. kite macam rase dunie ni macam kite yang punye. saat2 bahagie tu akan kite lalui dengan orang yang paling kite sayang. betol tak? time tu jugak kite rase diri kite disayangi dan dihargai. kite tak pena rase sebahagia tu before this. even memang tak pena terpikir pun yang satu hari kebahagiaan tu lenyap dari hidup kite. segala-galanye kite share. kata orang SHARING IS CARING kan? susa senang kite lalui same2. walau pape pun rintangan kite tak kesah ape pun jadi. sebab semuanye SAYANG. sebab sayang jugak la kite sanggup buat ape je. 

tapi pena tak kite terpikir yang satu hari nanti kebahagiaan tu akan lenyap jugak dari hidup kite? tak kan? tapi tu la sebenanye yang akan jadi. dari SAYANG bertuka jadi BENCI. sebab semuanye tuhan da tentukan untuk kite. kebahagiaan yang kite rase tu takkan kekal lame. hidup tak selamanye indah. time tu sume saat yang pena kite lalui same2 lenyap macam tu je. sangat2 pedih kan? tapi tu la yang setiap orang akan lalui jugak. kebahagiaan takkan kekal lame. mesti ade kesedihan selepas tu. kenape mesti ade pengakhiran yang macam tu? pengakhiran yang sedih dan pedih? tuhan da tentukan segala2nya sebab tuhan sebenanye nak bagi kite kebahagiaan yang sebenar. cume kite kena sabar dengan ape yang terjadi.


setiap kemanisan itu pasti ada kepahitan
awak,
orang yang pena ajar saye erti hidup
saye takkan lupe semue tu
ingat lagi tak burung kertas yang saye bagi dulu?
tu tande saye sayang sangat dekat awak.
awak la semangat saye.
saye bukan lagi jadi sebahagian dalam hidup awak.
kebahagiaan awak sekarang tu la kepedihan saye.
saye akan simpan awak ketat2 dalam idup saye.
selame-lamenye.

sampai la mase saye terpakse lepaskan awak.
semue untuk kebahagiaan awak.
hope awak hepi dengan kebahagiaan awak sekarang.
mungkin tuhan nak bagi kite yang lagi baik daripada tu.
saye bukan yang terbaik untuk awak.


p/s : mood tacing sekarang. saje buat entry macam ni untuk luahkan perasaan. 1st time buat entry luahan perasaan macam ni.

the end



0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com