October 06, 2010

camp terbaek! memang besh gile!


salam dari farhana fabulous

firstly nak tanye. betol ke ni belog aku? ke belog orang laen? haish! konpius la! name da betol da. haha. lame gile sey tak bukak my bloggy ni. macam macam benda da aku terlepas. sangat sangat sebok. dengan presentation and assignment. al maklumlah student la katekan. tak bule nak blogwalking sume da.
T_______T

eh korang ingat tak aku ade cakap nak upload picca camping? mestila tak ingat kan? haha. so entry kali ni khas untuk picca picca camping aku. memang terbaek la! tak pena aku pegi camping terbaek macam ni. so agak agak nak tengok tak? taknak tengok takpe. entry ni khas untuk readers or blogwalkers yang nak tengok je okeh?



tu saje. akceli nak dikire banyak lagik picca picca yang ade. tapi ni jek yang bule tunjuk. nak tengok lebih lebih bule add my pesbuk. da upload album kt situ. malas da nak bebel panjang panjang.
^____^

the end


0 kiss(s):

 
Template by suckmylolly.com