November 26, 2010

shing a shong shame shame !




my 81 shekaliannnss

nak shtady harus amek mood. itu penting ! kalau shtudy tak amek moOd nanti meshti tak jadi shtudy. shoO before shaye shetat shtady shaye nak dedicate shatu lagu ni dekat korang shume. kenape shaye macam gewdik arini? ye shaye terashe diri ini gewdik shangat ! ni lah akibat dengar lagu PUJAAN MALAYA by ADZRIN ADZHAR. unik la lagu ni. da la shomel lak tu. shebab penyanyi ni agak pelat. tak buleh shebut 'S' dengan betul. shoO shile nyanyi dan replacekan 'S' jadi 'SH' ye. yaww ! jom shing a shong bebeh !

source : youtube

44 pujaan malaya oh oh oh uuu
kau pujaan hmmm aiyaiayaai
pujaan uuuuuu

hati dihantu bayangan mu
rindu termimpi tiap waktu
ow ow woh
cinta bercampur curiga
kerna kau shatu-shatunya
pujaan malaya

hey shayangku aku lah pemujamu
shampai bila-bila cintaku kan berbunga
tiada apa dapat menghalang
tiada kau aku gila bayang
tiada cintamu ku tak shenang

cemburu reshah ku tak menentu 
dirimu shegalanya shempurna
oh kanda shungguh aku tergoda
pujaan malaya

this aint no lie
hari ke hari ku ternanti-nanti
cintamu tidak terbanding
nyata tiada shetanding
walau ku rentash benua
terbentang luash angkasha
tak sheluash cintaku
come on my baby
let's get it on

terbang cintamu buat ku layang
renyuk reshah bila kau pujuk 
mama bilang jangan ku percaya
lelaki akan memuja hanya pada mulanya

nashib kita bukan shemua shama
tapi ku kan shedia agar tak merana
tiada apa dapat menghalang
tiada kau aku gila bayang
tiada cintamu ku tak shenang

cemburu reshah ku tak menentu dirimu
pujaan malaya
shungguh ku tergoda
bahagia 44

okeh da shing a shong. time tu 39 bye.

Photobucket

0 kiss(s):

 
Template by suckmylolly.com