November 25, 2010

terangsang tapi lawak !




hello der !

entry kali ni nak pakai ' gua lu '. ade bantahan? sile tampil ke hadapan dengan segera ! bace dengan nada sedikit emosi. tapi jangan banyak sangat gune emosi tu orait.

saje je hari ni gua ronda area youtube. then gua ade ternampak satu video ni. BAIK PUNYEEE !!! gua ade benda nak sharing dekat lu orang. gua rase benda ni memang patut sharing la kan. wat pe gua pendam dalam hati. gua rase da tak tahan da nak bagitau lu orang. ayat memang tak bule blah kan? lantak la !



* gambar sampingan je. lu kenal ke sape gerangan gambar kat atas ni? *


pekejadahnye budak2 zaman milenium ni. over sangat ! ade ke patot buat bende takde pekdah terang2. nak buat pun jangan la tunjuk2 orang ! pasal klcc pun nak gado ! teringat lak 2 hari lepas gua naik LRT nak balik UM. then on the way nak balik gua nampak la sorang MINAH MELAYU ni bercomolot dengan si MAT SALEH ni dalam tren. sugar daddy die kot ! tapi......? err.. situasinye same je macam video dekat atas ni. okeh da tengok? jom kite tengok video kat bawah ni pulak. da cukup terangsang jom kite heppykan diri kite pulak ! KAH KAH KAH. okeh ape kena mengena first video dengan second video ni? nak tau kena la tengok and baru la lu paham ceritenye. lu orang MESTI tengok ! ngeh ngeh !



nak credit to fitrihadi untuk video di atas. sangat kelakar tahap gaban ! hitler marah gile budak2 yang comolot ni. tapi pehal pulak name gua tetibe ade dekat video ni? * der lu jangan perasan la der ! lu ingat name lu sorang je ke ade dekat dunie ni? * eh? betul jugak tu ! over kejap ! ok sekian saje untuk hari ni.

SELAMAT MENONTON

p/s : jangan lakukan first video di tempat awam. tapi if nak glemer bule la lu jadi pelakon untuk video lu ! KAH KAH KAH !

gua nak sambung study ! chow bebeh 

Photobucket

0 kiss(s):

Photobucket
 
Template by suckmylolly.com