August 28, 2010

| 1000 burung kertas |


salam  dari  farhana fabulous


awak tau tak ape yang saye buat bile saye rindukan awak? awak tau tak ape yang saye buat bile saye teringatkan awak? awak tau tak betape sayangnye saye dekat awak? tapi awak tak pena tau pun ape yang saye buat.

arini saye buat burung kertas lagi. da 900 burung kertas da saye buat. tiap-tiap hari saye buat. setiap kali saye rindu awak mesti saye buat. tiap-tiap hari jugak la saye ingat kat awak. tapi awak tak pena tau pun ape yang saye buat. saye buat burung kertas tu khas untuk awak. saye nak awak tau yang saye selalu ingat kat awak. 

esok bufday awak. saye nak hadiahkan burung-burung kertas yang saye buat ni untuk awak. setiap burung yang saye buat tu seolah-olah macam kenangan-kenangan kite. tak terkire banyaknye. semue tu saye tak bule lupe. dan saye takkan lupe semue kenangan tu. sangat bermakne bagi saye.


awak tau tak? burung kertas yang saye buat untuk yang ke-1000 tu adelah amat bermakne bagi saye. setiap saat saye rase awak dekat dengan saye. saye rase awak selalu ade dengan saye. saye harap sangat satu hari awak bule berade di samping saye. dekat dengan saye selama-lamanye.

dan saat ni saye teringat burung kertas yang saye buat. saye tau saye tak mampu nak buat burung kertas dengan setulus hati saye untuk awak lagi. kalau saye buat pun burung kertas tu takkan bawe pape makne pade awak. sebab dalam hati awak da ade seseorang yang awak sayang.

awak masih ingat pade burung kertas yang saye bagi tu? awak masih simpan tak? burung kertas tu la satu-satunye kenangan saye pade awak. sebab tu saye susa nak lupekan awak. dan saat saye bagi burung kertas tu la saye da tak bermakne lagi dalam hidup awak. saye sedih sangat.

awak. tau tak sampai sekarang saye masih sayangkan awak. kalau bule saye nak sangat ulang waktu. saat saye kenal awak. saat saye buat awak senyum. tapi sayang sumenye tinggal kenangan.

saya takkan lupe burung ketas tu

" jangan tinggalkan orang yang kita sayang sebab orang yang kite suke kerana orang yang kita suka akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka sayang "

hope awak ingat lagi ayat kat atas tu.

babai


2 kiss(s):

::deebaadeeboo:: said... [Reply to comment]

weh..smpai 1000 ea??ak msih ingat saat ini..huhu
terharuuuuu...

farhana fabulous said... [Reply to comment]

@::deebaadeeboo::

ko masih ingat ea? yela aku kan excited nak buat bende alah tuh dulu..

 
Template by suckmylolly.com