August 13, 2010

| akibat TERgigit kuku |


salam dari farhana fabulous

tak dapat nak gambarkan perasaan saat ni.
ape aku da buat nih?
cemas!
bimbang!
kurang yakin!
takut!
konpius!

macam2 ade.
adeh! adeh! adeh!
nape la tak bule nak pikir ni?
kau ni kan buat2 lupe ke memang TERlupe?
tapi aku memang betul2 tak sengaje.
betul! memang tak sengaje!

tau tak nape tibe2 perasaan kat atas tuh muncul?
sebabnyeee..


AKU TERGIGIT KUKU!
BETUL! AKU TAK SENGAJE!
AKU TERGIGIT KUKU!

so..
agak2 batal tak puase aku?
alaaa. macam mane ek?
aku bukan sengaje nak gigit kuku!
tu la tabiat aku yang aku tak bule nak ubah dari kecik sampaila sekarang.
yela aku tengah syok2 tengok BATSU GAME kat YOUTUBE.
sambil2 tengok pulaks la aku tergigit kuku!
then tertelan!
ouch!!
aku tak bule trime!!
oh! tidak!

ya Allah! aku mintak maaf!
aku betul2 tak sengaje.
lupe! kan da abes waktu sahur.
tapi siyes der aku memang tak sengaje.
T____T


AKU MEMANG TAK SENGAJE

babai
T_______,,________T



4 kiss(s):

Centado said... [Reply to comment]

u're welcome
hehehee...

cLovErX said... [Reply to comment]

tergigit tkpe lagi kan..
tertelan...hehe..klau xsengaja xpe kan..
hehehe...

~farhana fabulous~ said... [Reply to comment]

yup..memnag xsengaje time tu..da trtelan bru tringat puase..:p

aSmiDar said... [Reply to comment]

ter xpe...:)

 
Template by suckmylolly.com